Visto LED wit
Indien de LED van de Visto wit oplicht, betekent dit dat de Visto in stand-by staat en normaal funtioneert.
Als u iemand anders toegang wilt geven tot uw Visto, kunt u onderstaande link volgen:
Krijgt u een melding over de PIN in beeld? Hieronder leest u wat u daar aan kunt doen:
Wilt u meer informatie over de 3532 Externe Bel voor Visto? Raadpleeg dan onderstaande link:
Heeft u recent Android 10 geïnstalleerd en werken de notificaties niet meer van de APP?
Volg dan onderstaande stappen:
- Zorg dat uw GO notifications aan staan
- Houdt het APP icoontje lang ingedrukt
- Zet notifications aan
Kunt u de APP niet aanmelden?
Controleer wat voor voeding er gebruikt is in de meterkast.
De Visto deurbel dient minimaal 12VAC/DC voeding te krijgen, kijk op de gebruikte transformator wat hier op vermeld staat.
8VAC/DC of 10VAC/DC is onvoldoende, op de gebruikte transformator dient minimaal 12VAC of 12DC te staan.
Heeft u alsnog problemen met de Visto APP, dan kunt u hieronder lezen hoe uw Visto opnieuw gekoppeld kan worden:
8003 foutmelding in APP
Indien de foutmelding 8003 in de APP verschijnt, herinstalleer de APP dan.
Dit geldt voor zowel Ios (Apple toestellen) als Android toestellen.
Gaat de gong wel over maar de APP niet?
- Blijft de Visto stil bij aanbellen dan is de voedingspanning te laag, raadpleeg de installateur.
- Klink er 1 'ting' bij aanbellen dan wordt de gong wel gevonden, maar is er onvoldoende spanning om ook de APP te vinden via het netwerk. Raadpleeg de installateur.
- Klinkt er 3 maal een 'ting' kort achter elkaar maar gaat de APP niet over, probeer dan te resetten* of neem contact op met de installateur.
*De wijze van resetten staat hier beschreven: Opnieuw aanmelden bij de Visto
Liever rustig doorlezen?
Voor de Visto deurbel hebben wij ook twee geschreven gebruikershandleidingen gemaakt.
Deze kunt u via onderstaande links bekijken en eventueel downloaden.
Terug naar Visto hoofdmenu
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #199 is voor het laatst gewijzigd op dinsdag 26 maart 2024 08:49:30.000.