U heeft een Mini Wifi VIP zonder internetverbinding

Als er een kruis door het WiFi symbool staat wil dat zeggen dat er geen actieve internetverbinding is tussen de monitor en het WiFi netwerk.

Dit kan voorkomen als u geen internet heeft, door bijvoorbeeld een storing van de provider, of door een probleem met de router of modem.
Test eerst of u wel normaal kunt internetten met een laptop of telefoon in hetzelfde netwerk.
Lukt dit ook niet, dan is het een algemeen internetprobleem, hiervoor kunt u het beste uw eigen internet provider contacten.


Een andere mogelijkheid is dat u recent een andere internetprovider heeft gekregen, waardoor u ook een ander netwerk heeft.
U dient dan de netwerk instellingen van de monitor te resetten, en deze opnieuw aan te melden.
Om de netwerk instellingen te resetten kunt u onderstaande link volgen:

Controleer ook of het gekozen WiFi netwerk wel sterk genoeg is bij de monitor.
Raadpleeg hiervoor WiFi waarschuwing


Terug naar Mini WiFi hoofdmenu


Disclaimer

Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.


KB #191 is voor het laatst gewijzigd op dinsdag 28 juli 2020 13:42:51.460.

QR-code naar consument website