Koppelen Visto aan netwerk

De wijze om een KITVISTO/CProductafbeelding KITVISTO/C of een KITVISTOProductafbeelding KITVISTO  te koppelen aan een netwerk verschilt een beetje voor IoS (Apple) en Android apparaten.

Een visto koppelen voor IoS vindt je hier: Visto gebruikershandleiding V2 (pagina 14)
Een Visto koppelen voor Android vindt je hier: Visto gebruikershandleiding V2 (pagina 28)


LET OP! ANDROID

Sommige Android toestellen hebben soms een instelling aan staan dat 4G en Wifi tegelijk gebruikt mogen worden.
Indien de Visto app geen Wifi netwerken kan vinden, schakel dan Mobiele data (4G) tijdelijk uit tijdens het instellen van de Visto.


LET OP! ANDROID EN IOS

Mocht je problemen hebben met wifi netwerken vinden wanneer je een nieuwe Visto gaat aanmelden, en je krijgt de melding "fout bij laden van lijst"... Herinstalleer de app.


 

Neem voor verdere vragen contact op met onze technische binnendienst via telefoonnummer 078 - 651 12 01 of bekijk meer opties.

KB #161 is voor het laatst gewijzigd op vrijdag 19 februari 2021 16:25:23.000.