Logos WIFI LS8741
App gerelateerde vragen:
- LOGOS WIFI LS8741 - App koppelen, nieuw systeem aanmaken
- LOGOS WIFI LS8741 - App toevoegen aan een bestaand systeem
- LOGOS WIFI LS8741 - Toevoegen gebruiker via uitnodiging
- FAQ COMELIT APP
Handleiding:
Veelgestelde vragen:
(klik op een vraag om het antwoord te bekijken)
De beltoon gaat niet meer over.
- Indien het scherm wel aangaat maar er geen beltoon wordt afgespeeld, kan dit komen doordat de monitor op stille modus staat. Dit wordt aangegeven door een rode LED rechtsboven op het toestel.
Via de bovenste knop aan de rechterzijde van de monitor kan dit aan- of uitgezet worden.
Mocht het scherm ook niet aangaan en gebeurd er helemaal niets op de monitor bij aanbellen, dan is het raadzaam om contact op te nemen met een installateur, of uw VvE of woningbouwvereniging mocht u daar onder vallen.
De beltoon is te zacht.
- Het volume van de beltoon kan worden aangepast via het menu.
- Druk op de tweede toets van boven aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
- Selecteer met de pijltjesknoppen het menu 'aanpassingen'.
- Kies 'instellingen volume oproeptonen' en druk op 'OK'.
- Met de pijltjestoetsen kan het gewenste volume worden geselecteerd, druk wederom op 'OK' om te bevestigen.
Hoe verander ik de beltoon?
- De beltoon kan worden aangepast door de volgende handelingen uit te voeren;
- Druk op de tweede toets van boven aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
- Selecteer met de pijltjesknoppen het menu 'aanpassingen'.
- Ga naar 'Beltoon' en druk op 'OK'.
- Met de pijltjestoetsen kan de gewenste beltoon worden geselecteerd, druk wederom op 'OK' om te bevestigen.
De LED bij het envelopje knippert.
- Als het LED-lampje knippert, is er een nieuw bericht. Zodra u het bericht bekijkt, stopt het knipperen.
- Druk op de toets met het envelop-icoon om de lijst met berichten te openen.
- Met de scrolknoppen aan de zijkant van de monitor kunt u het gewenste bericht kiezen.
- Op de opname pagina kunt u met de knoppen de frames selecteren.
- Hierna kunt u het bericht verwijderen of laten staan.
Hoe zet ik het beeldgeheugen aan of uit?
- Via de monitor is het mogelijk om het beeldgeheugen aan of uit te zetten.
- Druk op de tweede toets van boven aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
- Selecteer met de pijltjesknoppen het envelop-symbool.
- Selecteer in dit menu de optie 'instellingen'.
- Hier staan de opties 'ON' en 'OFF'.
- Door 'ON' te selecteren wordt het beeldgeheugen aangezet, door 'OFF' te selecteren wordt het uitgezet.
- Kies voor 'Terug' om terug te gaan naar het hoofdmenu.
Het spraakvolume is te zacht; ik versta de bezoeker niet.
- Het inkomende spraakvolume is in te stellen via het menu op de monitor.
- Druk op de tweede toets van boven aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
- Selecteer met de pijltjesknoppen het menu 'instellingen'.
- Kies 'instellen volume audio' en bevestig door op 'OK' te drukken.
- Met de pijltjestoetsen kan het gewenste volume worden geselecteerd, druk wederom op 'OK' om te bevestigen.
Het hoornsymbool op de monitor is opgelicht en het gesprek wordt vanzelf aangenomen.
- Indien het hoornsymbool continu is opgelicht zal het gesprek direct worden aangenomen door de monitor.
Dit kan worden aan- of uitgezet door het hoornsymbool lang aangeraakt te houden als er geen gesprek of oproep bezig is.
Na enkele seconden (+/- 5 seconden) zal er een bevestigingstoon klinken, en is de functie of uit, of aan gezet, net naar gelang de instelling hiervoor was.
De sleuteltoets brandt continu en de deur gaat vanzelf open bij aanbellen.
- Dit is de zogeheten 'arts' of "dokters' functie. Deze functie kan in- of uitgeschakeld worden door de sleuteltoets lang aangeraakt te houden.
Na enkele seconden (+/- 5 seconden) zal er een bevestigingstoon klinken, en is de functie uit-, of aan gezet, net naar gelang de instelling hiervoor was.
Hoe koppel ik de Logos Wifi met een Voice Assistant zoals Google Home of Alexa?
Terug naar hoofdmenu
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #365 is voor het laatst gewijzigd op woensdag 17 september 2025 14:27:32.000.