Logos LS8701
Handleidingen:
Download en bekijk hier de gebruikershandleiding:
Veelgestelde vragen:
De beltoon gaat niet meer over.
- Indien het scherm wel aangaat maar er geen beltoon wordt afgespeeld, kan dit komen doordat de monitor op stille modus staat.
Via de bovenste knop aan de rechterzijde van de monitor kan dit aan- of uitgezet worden.
Mocht het scherm ook niet aangaan en gebeurd er helemaal niets op de monitor bij aanbellen, dan is het raadzaam om contact op te nemen met een installateur, of uw VvE of woningbouwvereniging mocht u daar onder vallen.
De beltoon is te zacht.
- Het volume van de beltoon kan worden aangepast via het menu.
1. Druk op één van de knoppen aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
2. Selecteer met de pijltjesknoppen het menu 'instellingen'.
3. Selecteer in het menu 'instellingen' met de pijltjesknoppen het sub-menu 'instellingen volume oproeptonen' en bevestig door op 'OK' te drukken.
4. Met de pijltjestoetsen kan het gewenste volume worden geselecteerd, druk wederom op 'OK' om te bevestigen.
Hoe verander ik de beltoon?
- De beltoon kan worden aangepast door de volgende handelingen uit te voeren;
1. Druk op één van de knoppen aan de zijkant van het toestel om het menu te openen.
2. Selecteer met de pijltjesknoppen het menu 'instellingen'.
3. Selecteer in het menu 'instellingen' met de pijltjesknoppen het sub-menu 'instellingen oproeptoon' en bevestig door op 'OK' te drukken.
4. Met de pijltjestoetsen kan de gewenste beltoon worden geselecteerd, druk wederom op 'OK' om te bevestigen.
Het spraakvolume is te zacht; ik versta de bezoeker niet, of de bezoeker verstaat mij niet
- Het spraakvolume is niet per toestel in te stellen, maar is algemeen ingeregeld bij de buitenpost.
Hiervoor is een installateur nodig om dit na te kijken. Valt u onder een VvE of Woningbouwvereniging, dan kunt u zicht het beste tot hen wenden.
Terug naar hoofdmenu
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #345 is voor het laatst gewijzigd op woensdag 02 april 2025 10:44:42.000.