U heeft een Mini Wifi VIP die verbonden is, zonder internettoegang
De monitor is gekoppeld en verbonden met een Wifi netwerk, maar er is geen internet aanwezig.
Controleer of u op hetzelfde netwerk wel normaal kunt internetten, zoals YouTube bekijken of een webbrowser openen.
Is dit ook niet mogelijk, neem dan contact op met uw internetprovider.
Is er wel normaal internetverkeer mogelijk op hetzelfde netwerk als waar de Mini Wifi op gekoppeld is, dan kan het zijn dat de monitor op een statisch adres staat en de router is vervangen, of dat u een andere provider heeft gekregen.
Op de monitor kunt u bij de instellingen de monitor resetten naar fabrieksinstellingen, hierdoor wordt de monitor compleet gereset en kan de monitor opnieuw worden gekoppeld. Volg onderstaande stappen om dit uit te voeren:
- Druk op de 9 vierkantjes op de monitor om het menu te openen
- Ga naar de instellingen (of set-up) rechtsonder in het menu
- Kies daar "resetten"
- Selecteer daar "Fabrieksinstellingen resetten"
Let op, netwerkinstellingen resetten is niet voldoende!
Na de totale reset kunt de monitor weer koppelen door deze link te volgen:
Terug naar Mini WiFi hoofdmenu
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #307 is voor het laatst gewijzigd op woensdag 15 mei 2024 10:48:34.000.