SIP problemen door SIP ALG in VIP met 1456
De problemen die veroorzaakt kunnen worden door het aanzetten van SIP ALG zijn:
- Eenrichtingsgeluid bij het opnemen van een telefoongesprek.
- Geen geluid bij aanname van het telefoongesprek.
- Gesprekken doorverbinden mislukt.
- Kan een gesprek niet in de wacht zetten.
- Kan een oproep niet uit de wacht halen.
- Slechts 1 telefoon in een belgroep rinkelt niet.
- Slechts 1 telefoon in een belgroep rinkelt wel.
Laat door ICT beheer de functie SIP ALG uitzetten!
Kan je SIP ALG niet uitzetten op je router dan kan je als alternatief poort 5090 gebruiken om dit te omzeilen.
Meer info over SIP ALG:
https://support.clouddistributie.nl/portal/nl/kb/articles/wat-is-sip-alg#Wat_is_SIP_ALG
Neem voor verdere vragen contact op met onze technische binnendienst via telefoonnummer 078 - 651 12 01
of bekijk meer opties.
KB #292 is voor het laatst gewijzigd op vrijdag 16 februari 2024 08:46:09.000.