Oproep komt niet binnen op de APP
Er zijn een aantal zaken die dit kunnen veroorzaken. In eerste instantie is een goede Wifi verbinding uiteraard noodzakelijk, dus controleer allereerst of er wel gewoon met een browser geïnternet kan worden of dat YouTube goed functioneert als u met uw telefoon of laptop in hetzelfde netwerk zit.
- Werkt dit goed, sluit de APP helemaal af en zet de smartfoon/tablet dan helemaal uit en start opnieuw op.
- Helpt dit niet, dan kan het zijn dat wellicht de verbinding met de cloud vastgelopen is, in de APP even af- en weer aanmelden kan dit al verhelpen (linksboven 3 streepjes klikken > Informatie > tik op uw account > Logout)
- Helpt dit niet, verwijder en her-installeer de APP.
- Als laatste kan ook nog op de monitor de verbinding gereset worden en vervolgens opnieuw de smartfoon/tablet koppelen, de procedure is via deze link te vinden: Resetten en opnieuw aanmelden bij de Mini WiFi 2 draads
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #291 is voor het laatst gewijzigd op donderdag 24 april 2025 10:03:54.000.