Resetten en opnieuw aanmelden bij de Mini WiFi VIP
Indien het nodig is om de APP opnieuw te koppelen aan de monitor, dient eerst de monitor gereset te worden.
De monitor kan gereset worden door onderstaande stappen uit te voeren:
- Druk op de 9 vierkantjes op de monitor om het menu te openen
- Ga naar de instellingen (of set-up) rechtsboven in het menu
- Kies daar "resetten"
- Selecteer daar "WiFi parameters opnieuw instellen"
Vervolgens dient het systeem uit de APP verwijdert te worden.
Volg onderstaande stappen om het systeem te verwijderen:
- Druk in de APP op de 3 streepjes linksboven
- Druk op het pijltje naar beneden bij de naam van het systeem (onder het Comelit logo)
- Selecteer daar 'Systemen beheren'
- Voor Apple:
- Druk en veeg het systeem dat u wilt verwijderen naar links
- Kies dan 'Verwijderen' (rood gemarkeerd)
- Voor Android:
- Druk en houdt het systeem vast totdat er een prullenbakje verschijnt
- Druk op de prullenbak om te verwijderen
Als beide stappen zijn doorlopen, is het systeem geheel verwijderd en kan het opnieuw worden ingesteld.
Volg onderstaande link om op de juiste pagina te komen:
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #193 is voor het laatst gewijzigd op dinsdag 03 november 2020 12:00:36.307.