Resetten en opnieuw aanmelden bij de Mini WiFi 2 draads

Indien het nodig is om de APP opnieuw te koppelen aan de monitor, dient eerst de monitor gereset te worden.
De monitor kan gereset worden door onderstaande stappen uit te voeren:

Vervolgens dient het systeem uit de APP verwijdert te worden.
Volg onderstaande stappen om het systeem te verwijderen:

Als beide stappen zijn doorlopen, is het systeem geheel verwijderd en kan het opnieuw worden ingesteld.
Volg onderstaande link om op de juiste pagina te komen:


Indien bovenste geen effect heeft, kan het zijn dat de monitor niet op DHCP staat maar op een statisch adres in combinatie met een port-forwarding in de router.
In dat geval dient de monitor helemaal gereset te worden naar de fabrieksinstellingen. Deze optie staat op dezelfde locatie als WiFi parameters resetten.


Disclaimer

Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.


KB #192 is voor het laatst gewijzigd op woensdag 22 november 2023 14:05:41.000.

QR-code naar consument website