Opnieuw aanmelden bij de Visto

Indien het nodig is om opnieuw te verbinden met de Visto, dient eerst de bestaande Visto verwijderd te worden.

  1. Druk op het potlood icoon rechtsboven in de APP
  2. Kies uit de opties 'Toestel verwijderen" (onderaan, rode tekst)
  3. Voer de verificatiecode in en druk op OK (lees eerst de tekst)
  4. Het toestel is nu verwijderd uit de APP

Om vervolgens weer uw telefoon te koppelen aan de Visto, doorloopt u onderstaande stappen;

  1. Druk op de 3 streepjes linksboven in de APP
  2. Kies daar "+ Nieuw toestel verbinden"
  3. Selecteer de Visto WiFi
  4. Kies "bestaand" onderop het scherm
  5. Doorloop de stappen die in de APP worden getoond

Disclaimer

Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.


KB #179 is voor het laatst gewijzigd op woensdag 19 februari 2025 14:45:09.000.

QR-code naar consument website