Ik heb een andere internetprovider gekregen, en nu werkt het niet meer
Als u een andere internetprovider heeft gekregen, zoals Ziggo, Vodafoon of KPN, dan kan het zijn dat uw APP geen verbinding meer heeft met de monitor.
Verwijder het systeem in de APP, reset de netwerkinstellingen van de monitor en voeg het systeem opnieuw toe.
Verwijder de huidige netwerkinstellingen van de monitor:
- Druk op de 9 vierkantjes op de monitor om het menu te openen
- Ga naar de instellingen (of set-up) rechtsonder in het menu
- Kies daar "resetten"
- Selecteer daar "Netwerkinstellingen resetten"
Verwijder het systeem in de APP:
- Open het menu linksboven in de APP (hamburger menu)
- Druk op "My system" om daar "Systemen beheren" te selecteren
- Druk en sleep het systeem naar links dat u wilt verwijderen en druk op "Verwijder"
Hierna kan de APP weer gekoppeld worden, voor de werkwijze onderstaande link:
Werkt het na uitvoeren van bovenstaande stappen nog niet?
Reset dan de complete monitor, volg voor de werkwijze onderstaande link:
Disclaimer
Deze website is gemaakt om gebruikers van onze toestellen, camera’s en/of beveiligingscomponenten te helpen bij het koppelen aan het eigen netwerk, of om zelf bepaalde eenvoudige instellingen te wijzigen, of om veel gestelde vragen te beantwoorden, waar geen installateur of anderzijds professionele hulp bij benodigd is.
Indien er andere situaties met uw installatie zijn dan aangegeven op deze pagina’s, vragen wij u nadrukkelijk contact op te nemen met de installateur, de verhuurder of de VvE. Deze zijn het eerste aanspreekpunt voor een vraag over de juiste werking van de installatie.
KB #173 is voor het laatst gewijzigd op donderdag 06 juni 2024 09:37:28.000.